Jak nie przytyć przed ślubem

Podjadanie… Nie da się ukryć, że to najczęstszy problem przyszłych panien młodych. Stresując się jemy o wiele więcej, niż powinnyśmy. Efekt? Wymarzona suknia ślubna staje sie coraz bardziej obcisła w talii lub o zgrozo – w ogóle się nie dopina!

Stresując się przed ślubem podjadasz? Sięgasz wtedy po niezdrowe przekąski, zwłaszcza te w wydaniu słodkim? Niestety…. Jeśli chcesz zmieścić się w suknię ślubną i dodatkowo prezentować się w niej perfekcyjnie – jak najszybciej powinnaś zerwać z tym nałogiem. Jak to zrobić? Jest na to kilka sposobów. Specjalnie dla Ciebie zebrałam te najbardziej skuteczne.

Dobrze zbilansowana dieta

Podstawową zasadą w walce z nawykiem podjadania jest zadbanie o regularność spożywanych posiłków. Pamiętaj, że optymalna ilość posiłków to 5 dziennie – śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja. Spożywanie posiłków w stałych odstępach czasu (co 2-3 godziny) zapobiega wahaniom stężenia glukozy we krwi i napadom wilczego głodu. Ważne jest również to, aby posiłki były dobrze zbilansowane i bogate w węglowodany złożone. Dlaczego? Bo uwalniane powoli, zapobiegną spadkom poziomu cukru we krwi. A jeśli poziom cukru nie będzie gwałtownie spadał, wówczas nie będziesz miała ochoty na niezdrowe przekąski.

Każdy posiłek jedz powoli

Dzisiejsze czasy sprzyjają szybkiemu jedzeniu. Niestety, takie jedzenie nie działa na naszą korzyść i korzyść naszej figury. Jeśli nie chcesz rzucać się na każdą napotkaną po drodze słodką przekąskę i tym samym chcesz ustrzec się dodatkowych centymetrów w talii – naucz się jeść powoli. Dokładne przeżuwanie kęsów sprawi, że do mózgu dotrze sygnał o sytości. Jeśli chcesz odzwyczaić się od podjadania i przegryzania między posiłkami, wybieraj takie produkty, które wymagają chrupania, gryzienia, powolnego żucia.

Odwyk od słodkiego

Gdy podjadasz słodycze wówczas wpadasz w błędne koło. Jedzenie cukru powoduje bowiem apetyt na… cukier. Wtedy trudno wyjść z tego zaklętego kręgu. Ciastka i wszystkie inne słodkie desery zostaw sobie na wyjątkowe okazje. Cały czas pamiętaj o sukni ślubnej i o tym jak będziesz w niej wyglądać. A po słodkie sięgniesz na własnym weselu. Uwierz mi – po takim odwyku od słodkiego, tort ślubny będzie smakował jeszcze lepiej!

Na stres – ruch

Nic tak nie pomaga na stres jak solidna porcja ruchu. Zamiast sięgać po słodkie przekąski, idź pobiegać. Możesz też wybrać się na spacer. Już po 30 minutach zapomnisz, że miałaś ochotę na słodkie. Poza tym, aktywność fizyczna pozwoli Ci rozładować napięcie, zebrać myśli, odstresować się. Żaden baton nie zapewni Ci tak błogiego spokoju, co ruch.

Apetiblock – antidotum na podjadanie

źródło: www.apetiblock.pl

źródło: www.apetiblock.pl

W walce z podjadaniem warto wspomóc się też odpowiednimi suplementami. Sięgając np. po Apetiblock (http://www.apetiblock.pl/) zmniejszysz swój apetyt, zniwelujesz uczucie głodu, a przede wszystkim pozbędziesz się chęci podjadania. Co więcej – apetiblock pomoże Ci kontrolować masę ciała, gdyż efektywnie wspomaga spalanie tłuszczów. Tabletki dostępne są w 3 wariantach smakowych. Ich przyjemny, owocowy smak świetnie zastępuje cukierka lub inną słodycz.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *