Zakupy ślubne na najwyższym poziomie

źródlo: klif.pl
źródlo: klif.pl

Zakupy przed ślubem potrafią przyprawić o zawrót głowy każdą pannę młodą. Wybranie odpowiedniego obuwia ślubnego, czy właściwych dodatków, które nie zepsują całości – to nie lada wyzwanie. Zmęczone, często zapominamy o tym, po co tak naprawdę przyszłyśmy i z czasem mamy dość poszukiwań. Mam dla Was bardzo wygodne rozwiązanie, dzięki któremu zakupy przedślubne nie zmęczą Was tak bardzo, a co więcej – sprawią dużo przyjemności. Czy kiedykolwiek słyszałyście o usłudze concierge? Z dnia na dzień staje się ona coraz bardziej popularna i coraz bardziej pożądana. Niektórzy z nas na jej temat wiedzą tylko tyle, że obecnie jest jedną z najbardziej elastycznych oraz indywidualnie dopasowanych usług, która sprawia, że zakupy wchodzą na jeszcze wyższy poziom. Prawda jest taka, że w zależności od indywidualnych potrzeb klienta, usługa concierge może obejmować bardzo zróżnicowany zakres działań.

Odrobina historii

Do tej pory usługa concierge kojarzona była z eleganckimi hotelami. Concierge, w charakterze którego zatrudniamy był najczęściej jakiś miły jegomość, witał gości już w progu hotelu i zapewniał im kompleksową opiekę. Odbierał bagaż, rezerwował stolik w restauracji, zamawiał taksówkę, wyprowadzał czworonożnego pupila, umawiał na masaż. Jednym słowem robił wszystko, aby gościom było dobrze i wygodnie. Od tamtych czasów, usługa concierge przeszła pewną transformację i co istotne – wyszła poza progi hotelu. Dziś można się z nią zetknąć również w eleganckich domach mody (jak np. Klif) i centrach handlowych. Zatrudniony tam concierge pełni rolę osobistego doradcy i asystenta zakupów. Brzmi wygodnie? W rzeczywistości jest jeszcze lepiej!

Usługa concierge dziś

Wybierając się do Domu Mody, który posiada w swojej ofercie usługę concierge (sprawdź), możemy być pewne, że zostaniemy dopieszczone od A do Z, a zakupy nie będą męczącą rutyną. Osoba zatrudniona w charakterze concierga nie tylko zamówi dla nas taksówkę po zakończonych zakupach, ale także osobiście nas do niej odprowadzi, pomagając nieść zakupowy asortyment. Jeśli tylko będzie taka potrzeba, zadba także o czas wolny – zarezerwuje stolik w kawiarni tak, abyśmy mogły skonsultować ze świadkową to i owo, umówi do fryzjera lub kosmetyczki. Zamówi także masaż, który pomoże się zrelaksować i zebrać siły na najważniejszy dzień w życiu. Jeśli zajdzie taka potrzeba, umówi także ze stylistką, która pomoże wybrać odpowiednie dodatki ślubne. A to wszystko po to, abyśmy były zadowolone z zakupów, a same zakupy nie zmęczyły nas za bardzo i nie przyprawiły o ból głowy. I co Wy na to?

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *